I´m so happy...

.. Beacuse ni är mina läsare! Bättre läsare KAN man bara inte få! Om det går, får man nog leta ett bra tag innan får ett hyfsat resultat ;) Ni komenterar riktigt bra, skriver bra, och ni som har bloggar är ju även bloggare, inte bara läsare, och det gör min dag till ett paradis! Att få läsa era bloggar, se vad ni skriver om, ta del av era funderingar och sen få kommentarer av er... <3 Det är bara love LOVE från er till mig, och från mig till er.
När jag såg bilden på bloggen, bilden jag nyss la upp, kände jag; detta är verkligen JAG. Inte den som jag hela tiden trott jag vart, utan den jag hela tiden vetat är jag. Jag till 100%.
Jag är den jag är när jag är den "riktiga" personen. Jag bryr mig inte om andras kommentarer, föser undan dom och tar bara emot kritik med sånt jag kan förbättra. Jag älskar det. Att kunna göra sånt man vill, UTAN att folk ska påpeka saker och hålla på hit och dit. När ni ser på dom bidlerna jag tog under helgen, vill jag att ni tänker efter och kollar; är ni också normala med alla personer- eller olika personer beroende på vart ni är?
Jag vill även höra från ER, vad ni känner och vad ni tänker på när ni ser bilderna från min helg. Är jag den ni trodde jag var, från början och fortfarande? :)


Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

SJUKT fina bilder Emme, RIKTIGT snygga!<3

Sv: Filmen var sååååå bra! Den handlar om en chey som är superskötsam och har MVG i alla ämnen typ. Så träffar hon skolans populära tjej och lär känna henne. Skaffar piercingar, börjar med droger osv. En SJUKT bra film enligt mig, inte det där vanliga slutet, utan lite annorlunda. En film man kan se många gånger om och om igen. Tycker du ska se den, Emme! Ha det bra :)

2011-10-16 @ 22:04:45
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0