Halloween

Glad Halloween!
Trodde Halloween var nästa helg, men nä nä, tydligen var det DENNA, vilket jag inte alls var beredd på. Men skit samma, Halloween betyder inte så jätte mycket för mig precis. Men eftersom jag har en blogg, och bloggläsare som säkert firar Halloween.. Så säger jag GLAD HALLOWEEN!
Hade vart kul om man var ett gäng på några tjejer som firade det.
Men jag är inte så intresserad av det denna helgen. Nästa helg blire att röra på påkarna. Jadå! ;)
Nu tänkte jag rita Halloween bild... Eller nåt. Så jag kanske kanske lägger upp resultatet senare...(går bara bra att rita när man sitter i skolan, men men..).
Vi hörs snart igen! Kommentera gärna mycket! ;) Känns tomt utan era gö sköna kommentarer <3 Chiao! //Felixiz



Kommentarer
Postat av: anna

sv: ja kan inte göra annat än att hålla med dig :O! de är nog en av mina bästa bilder å så molnen du vet :)



haft en bra helg :)?



Du skulle vara guldvärd om du kunde rösta på mig i den här fototävlingen http://heaa.blogg.se/2011/october/finalisterna.html#comment jag är nr 2 och du måste även ange mitt bloggnamn som tack så får du en länkning :)

2011-10-30 @ 17:59:51
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0