Förbannad så att jag snart KOKAR ÖVER




Det är HELT OTROLIGT hur RESPEKTLÖSA vissa personer kan vara! 
Jag är just nu förbannad, lyssnar på dom värsta hårdrocks låtarna jag vet för att få ut min frustration. Detta är inte SANT.
Jag loggar in på datorn, ser nåt jag inte tror är SANT.
F*N! Hur tar man sig UR en sån här situation?!!!  F*N vad förbannad jag är!
Jag är ledsen alla oförstående bloggläsare där ute som läser detta nu- men jag MÅSTE få ut det på nåt sätt!
Och då är min enda lösning via bloggen,...
Tyvärr- vet att jag bara ska skriva om pigga, roliga GLADA saker.
Men tänk så går det inte nu..?
Jag är så himla förbannad! ~.~
Hur i HELA fridens namn ska man kunna lugna ner sig nu...?
Jag KRÄVER en förklaring innan jag bokstavligt talat går i taket.
KORS I TAKET SÅ FÖRBANNAD JAG ÄR!
Men som sagt... Detta ska ABSOLUT INTE gå ut över er..
Ville bara få ut min frustration.. Frustrationen är nästan borta, har fått ur mig 1 fjärdedel nu...





Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0