Ska försöka sova i en hetta som heter HOT

Jag ska försöka sova nu.
Blåser förj*vligt och det är hettande varmt i mitt rum- och min familj avråder mig från att öppna fönstret, "det kommer flyga av".
Så jag kommer inte kunna sova eftersom jag inte klarar av värme.
Jag är ständigt varm och lite kyla tar inte kol på mig i första hand.
När det är vinter och klassrummen iskalla är det till mig alla går för att värma sig. Så att somna i värme... Nej, inte så jätte kul precis.
Glad att slippa strömavbrott, visst, men visst finns det saker att klaga på ändå ;)
Jag är ledig imorgon och försvinner då till biblioteket och lånar mina efterlängtade böcker... <3 Har redan så gott som planerat hela veckan;
Måndag: Ledig, biblioteket
Tisdag: Plugga
Onsdag: Plugga
Torsdag: Plugga+ vara med en kompis
Fredag: ----
Lördag: Bästisdag
Söndag: Rida
Fint va? ^^ Plugga innebär göra läxor och ingenting annat. Mycket läxor och det är därför jag ska plugga nästan varenda dag. Ni får ha det så gött denna stormiga kväll. Jag laddar över bilderna från helgen imorgon så att ni får dom.
Ha det! ;) Älskar er<3 Kramiz, Felixiz

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Sv: Usch! Låter som att ni hade det riktigt hemskt...

Jag, lätt för att somna? Du måste skämta... Har RIKTIGT svårt för att somna även när det inte stormar.. :(

Hoppas du kan sova!

Kram<3



PS: En hemlis, du är vår (eller i alla fall min) favoritläsare på bloggen :)<333

2011-11-27 @ 23:01:22
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0