Ledig

;)
Jag är ledig idag;)
Känns skönt, men jag får väl plugga mesta delen av dagen... :S
Men men... Kan ju blogga hur mycket jag vill, så det är ju skönt! :)
Något speciellt ni vill läsa om idag? ^^

Har en ide... Vill ni att jag lägger upp VECKANS låt(istället för dagens låt varje dag?) varje fredag?:)
Och en berättelse om hästar varje söndag? :)
Den har jag lagt upp en gång innan men det var ett långt tag sen.
Sen ligger den även uppe på bokzoem. Annars, ni som är intresserade kan ju kommentera om ni vill kika in på Bokzoem för att läsa den eller här ;)
Ni andra kan ju komma med förslag på andra saker jag kan blogga om :)
Behöver er verkligen när jag ska fixa sånt här (Y)

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Sv: Haha sov mellan 5-6 h... För lite ju :(



Hehe ja, hatar min klass... Om ett halvår börjar jag gymnasiet, kan inte vänta!!! Min klass är typ idiotisk, den går inte att beskriva med ord...

/Ina<3

2011-11-28 @ 09:34:36
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0