Hemma

Hemma. Gick hem tidigare eftersom jag blev klar tidigare och har nu ätit fika och myst lite i värmen. Ute blåser det och pissregnar...
Imorse såg jag världens vackraste sak. Eller, NÄSTAN världens vackraste sak.
Min gamla skola hade tänt ljus i hela skolan(som de gör varje år) och det var såå fint! Man inser inte vad det kan betyda för en förrän det är över...


Jag fick tillbaka mitt NO prov och ganska nöjd :) Man skulle ha 17 för att bli godkänd. Jag fick 27, så faktiskt ganska nöjd- förutom att jag hatar siffran 27. Dels är siffran 27 en olyckssiffra och ojämn(jag HATAR ojämna tal!).
Men men.. Sånt man får leva med I Guess..

Mina kompisar kommer runt 3 och vi ska sova över :)
Blir alltså inte så mycket bloggande idag..
Kanske nåt inlägg innan jag somnar eller nåt, men annars, nej.
Ha en skön fredag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0