Godkväll denna ljuva höstliga kväll! :)

Ja, mycket dålig uppdatering idag- och det ber jag om ursäkt för.
Har fixat läxor hela dagen. Och jag har hunnit med mycket, men ändå saker kvar att göra.
Spanska= Klar(Tisdag)
Engelska= Kan 23/26 glosor(Onsdag)
Matte= Uppgift 11+12+13 kvar(Onsdag)
Svenska= Ordspråk, kan allt förutom några enstaka(Fredag)
SO= En sida kvar att läsa+ kunna allt jag läst om(Torsdag)
NO= Prov(Fredag)
Min fiina vecka... Så allt det här ska jag fixa denna veckan. Mycket pyssel även imorgon med alla läxor, så då kommer det också bli riktigt usel uppdatering.
Jag tänkte läsa lite nu och titta på TV. Kanske fler inlägg senare under kvällen. Annars, ha det gött finaste läsare! <3 :) //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0