Ni ska nu få reda på vad den nya saken på bloggen är!

Ja, nu ska ni äntligen få reda på vad den nya grejen på bloggen är... Jo, det är såhär att jag och Sosso har en så kallad "Skillboard" grej. Om ni någon gång varit inne på "Billboard", så vet ni vad Skillboard är. Om ni inte vet, så är det lugnt. Jag kmr att berätta för er.
Skillboard är en lista över olika låtar som jag tipsar er om, som jag och Sosso kommit överens om. Detta gör vi varje fredag, så Skillboard kommer ni alltså att få varje fredag. Låtarna är ganska bra(de flesta), så jag rekomenderar de flesta av dom. Lyssna gärna! Tänkte ge er Skillboard snart, så det är bara att vänta!;) Hoppas ni hittar någon eller några låtar som ni tycker om(Y) Det gjorde jag en gång i tiden. Jag hittade MASSOR av låtar, och nu kan jag bara inte sluta lyssna! Skillboardär skapad av bandet Skillet, om ni nu skulle undra var namnet Skillboard kommer ifrån.
Så nu får ni vänta en stund, snart fixar jag Skillboard till er;)   //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0