Fredag kväll och himmlen är jättevacker

Hej!
Märkte att himmlen är jättefin, så jag tänkte gå ut och gå en runda. Just nu, faktiskt. Ska ta lite foto, så de kanske ni kan få senare. Jag vet inte hur mkt jag kmr blogga ikväll, men jag ska ge er Dagens låt och Dagens mening/ord nu, så att ni har fått de. Sen blir det väl några små inlägg lite senare. Hejdå!!                                        //Felixiz
Dagen låt: Higher- Tio Cruze
Dagens mening:
Jag vet inte vad som hände, plötsligt ändrades allt över det jag kände
Jag hittade ingen väg att gå
det funkade inte ens att gå på tå
Det är ännu inte slut
jag vägrar vänta en till minut
Men jag har väl inget val
när detta väl kommer på tal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0