13 ÅR!!

YEAH!! 13 år! Vad säger ni om det då?;) Inte illa, eller hur?
Jag fick en dela saker imorse, kanske kommer lite nu på eftermiddagen. Men jag är otroligt glad för det jag fick imorse! I skolan idag sjöng hela matan för mig. Bara liiite pinigt, eller? Men det gör de alltid när någon fyller år, så det är inget konstigt med det. Gjorde min redovisning idag. Lääskigt!! Men det gick ju bra, och nu har jag det gjort;)
Känns verkligen skönt! Inviger just nu min bas- box och mina högtalare jag fick idag morse. Blev as glad för de, men även de andra sakerna. Såklart. Imorgon kommer jag absolut inte ha någon tid för att skriva!:O
Jag kmr vara i skolan från fem i åtta till tio på kvällen imorgon, vi ska iväg på en utflykt;D
Sen är det ju skola nästa dag... Så jag vill ju gärna vara pigg nästa dag, så jag kmr gå och lägga mig tidit efter det att jag kommit hem. Nu måste jag gå, ska läsa lite och förbereda inför imorrn;D Hejdå, ha en skön dag, idag o imorrn! Hejdå!//Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0