Sorterar tidningar

Shoo!
Just nu sitter jag och sorterar tidningar. Har varit sjuk idag igen. Kommer nog vara det ett tag. 
Men sjuk blir vi ju alla. Tänkte att ni skulle få Dagens låt och Dagen ord/mening;P
Har lyssnat på Radio hela dagen, för det tycker jag är så kul, och jag blir glad av radio. Så det passar utmärkt när man är sjuk. Danny- in the club har spelats flera g. och man börjar väl bli liite trött nu, och det är ju inte meningen att man ska tröttna på musik, men ivilket fall som helst ska ni få Dagens låt och Dagens ord/mening.

Dagens låt: Maroon 5- Misery

Dagens ord/mening: Kärlek vid första ögonkastet


Ingen aning var jag fick den meningen ifrån, eller om det stämmer, men den bara poppade upp i huvudet på mig idag.
Men nu måste jag dra. Hejdå!
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0