snart klar med läxorna

då är man snart klar med läxorna. bara svenskan klar, en berättelse om min sommar. alltå, inte denna sommaren eller nån som varit, utan en påhittad sommar. det går sakta. jag är på sida 25 och har bara kommit till lunch-tid. Uch! lite jobbit att skriva så mycket. men snart är jag väl klar... Hoppas jag.
jag saknar Nizzan mycket(en häst jag rider). Han går nog runt i hagen och jagar de andra hästarna just nu.
han är ju ett busfrö med mycket energi. snart är det förhoppningsvis sommar. Skönt att slippa kylan(även om vintern inte har varit så kall. har man bara rätt kläder fryser man inte).
Tänk er:
En sommarkväll i juni. det är varmt i luften och fåglarna sjunger sin vackra sång uppe i trädkronorna.
Gräsmattan är nyklippt och doften från gräset borrar sig in i dina näsborrar.
Du lutar dig tillbaka i en solstol och andas ut.
Nån i kvarteret grillar och doften blandas med doften från det nyklippta gräset.

Musiken dånar ut från din mobil.


oh! Nu längtar jag ju bara mer. Jaha. Jag får nog fortsätta skriva. Hejdå!
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0