Klar med läxorna

Nu är jag hemma igen. Och inga läxor har man. Eller joo, men jag är redan klar med alla;D
Skönt att slippa läxorna. Att inte liksom ha läxor som ligger i en hög över en.
Idag hade jag jätte kul. Jag var med mina kompisar och vi hade verkligen jättekul!
Nu sitter jag här och lyssnar på Skillet. Ska snart gå ner och öva på Spanskan. Vi har ju läxan till på torsdag nästa vecka, men jag vill se om jag kan de. Idag hade vi prov på spanskan. Det var enkelt, men i slutet skulle vi berätta om oss själva och då hade jag typ hjärnsläpp och hittade inte de rätta orden för att skriva en bra och förståelig text. Men jag tycker det gick hyfsat bra iaf. Ikväll ska jag bara chilla och titta på TV. Lyssna på musik hela kvällen eller något. Så vi hörs väl senare, antingen ikväll eller imorron. Ha det gött!!
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0