Äntligen Fredag!!

Hej!!
Nu är det äntligen fredag!!Men dan har väl kanske inte varit den bästa fredagen. Helt okej, men inte den bästa(kanske för att den bästa fredagen i mitt liv inte inträffat ännu). Vi började med att ha kemi. inte det roligaste ämnet precis, eftersom vi bara skriver på lektionerna typ. Efter Kemin hade vi matte. Det gick bra och jag hann med mycket,ca: 4 sidor i en bok och en sida i en annan bok. Och då var det ändå ganska mycket text.
Sen hade vi rast. Alla hängde i sandlådan och "spelade kula". Kul att nån fortfarande tycker om det. Jag tröttnade på det förra året, om inte tidigare... Sen hade vi Engelska efter rasten, och vi hade test(glostest) och vissa redovisade deras arbete. Dom var verkligen duktiga!:D
sen hade vi lunch(redovisningarna tog ett tag....). Det var inge vidare gott; mos och tomatgrattinerad fisk samt grönsaker till. Jag åt inte så mycket.
På rasten var jag med mina kompisar. När rasten var slut gick vi in i byggnaden och hade vår sista lektion, där man får göra lite vad man vill, som har med arbetet i skolan att göra. Vi slutade lite senare än vad vi skulle sluta. Men allt hänger inte bara på oss elever, utan det är också lärarna som förlänger tiden. Men iaf, nu är jag hemma igen och lyssnar på Monster med SKilleT. då kanske ni kan gissa vilken låt som blir dagens låt??
Hahha. Slänger in Dagens låt och Dagens ord/mening liite senare, så har ni något att se fram emot.
Men nu måste jag dra. Ska njuta av min fredag som jag längtat såå mycket efter, och bloggar vidare lite senare.
Ha det gött!
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0