Om du bara visste...


Jag vet att det är fel att tänka så som jag gör
med tanke på att du och jag sjunger ut våra känslor i en kör
bara med kroppsspråk vet jag hur det egentligen är
du, liksom jag, är kär
det spelar ingen roll hur många gånger jag tänker på att det är fel
så länge du är vid min sida är jag hel
utan dig skulle jag falla ihop
kura ihop mig till en boll i en grop
du betyder så mycket för mig
du anar inte så mycket jag älskar dig
vi kanske inte talar samma språk
men oavsett vad lyssnar du på mitt tråk
jag hoppas du lysnar på min tröst
speciellt med tanke på allvaret i min röst
så fort jag tänker på det som hänt får jag kalla kårar
och pölen på golvet, är gjord av mina tårar


Dikten är inte sann när det gäller HELA dikten, men vissa av meningarna är defenitivt sanna...(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0