Tjenare!

Nej men hej på er alla!
Hoppa ni sovit gött! Det har iaf jag;)
Sov jätte länge idag! Jag brukar vara morgon pigg och vakna runt 8- 9, men idag vaknade jag den jukaste tiden i hela mitt liv! HALV 12!! höll på att dö, jag menar, hela dagen är ju BORTA! Gone! Nooo! 
Saknar Nizir så himla mkt! Men på tisdag börjar mitt lov, och DÅ, nån vecka efter det, ska jag umgås med Nizir i en HEL VECKA!!;D ska bli riktigt kul!!:D
Idag är det Söndag, veckans bästa dag enligt mig, och jag ska inte göra så mkt. Kanske träffa en kompis, ge er fortsättningen på berättelsen från igår och ge er dagens låt. Låter gött va?
Hoppas ni gillade berättelsen jag gav er igår!:D
Såklart är den inte sann, utan det är bara en berättele jag gjort för skojj skull, som handlar om mitt sommarlov. När jag skrev den, så tänkte jag på det sommarlov som börjar på Tisdag för mig. så, när jag skrev berättelsen, kändes mitt sommarlov så himla långt bort, men nu... Nu är det ju knappt tre dagar... SJUKT! Men det känns ändå skönt att få det efterlängtade lovet, som vi längtat så otroligt efter! Ha en skön dag, så kmr fortsättningen på berättelsen om nån timme eller så;) //Felixiz

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg!:D



Allt bra??

KRAM

2011-06-12 @ 13:37:53
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0