Nizir- den underbara hästen i mitt liv<3

Tänkte på min underbara hät Nizir, som jag träffar varje söndag. Han är så fantastisk...
Alla hästarna där jag rider är fantastiska. Tänkte ge er bilderna snart, som jag tog igår.
Sen vill jag informera dom som lät inlägget om böcker om en sak. För nån dag sen gav jag er lite boktips, till sommaren. Boken om jag stannar trodde jag var den enda i "serien". Tydligen finns det en till bok, och den heter När jag lät dig gå. Det är som sagt den spännande fortsättningen på Om jag stannar. Så läs böckerna!:D
Idag har jag varit ute i solen, inte solat precis, men varit ute i solen och pysslat lite. Kännde för det idag;)
Håll nu utkik efter bilderna! //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0