Ledsen för dålig uppdatering...

Hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen...
Idag har jag läst och städat hela mitt rum. Kanske inte låter sådär jobbigt, men joho!Jag sorterade allt och bytte plats på allt i bokhyllan...Jobbigt somsagt....
Idag var jag nere i stan. Köppte inget sp.
Dagens låt: Loco- Manian
Låten är grymt skön, och perfekt till fetser och discon! Berättelsen kanske ni får strax. Har ingen aning om jag hinner, ska lixom iväg och träffa en kompis. Men om jag börjar skriva den åt er nu, del 8, så Hinner jag ge er den;)
Ha det gött sålänge!//Felixiz

Fick nyss en ny vän! Har ingen aning vilekn sort det är, men gullig e den iaf!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0