Larver är läskiga..!

Hej hej!
Upptäckte en sak nyss. Jag är LIVRÄDD för larver. Asså, larver av alla sorter, men mest dom där gröna, som ser ut om tusenfotingar. Uch! Jag satt ute och solade. Jag kände för att läsa så jag sträckte mig efter boken. När jag tittade på bokryggen satt det en avlång, lajmgrön larv där! Jag slängde ifrån mig boken och mitt hjärta rusade i hundranittio. Snacka om en chock! Sen vågade jag inte röra boken förrän larven glidit av. Lite glöttigt kanske, men jag verkligen HATAR larver! Någon som håller med mig om att larver är äckliga och läskiga?

Visst, larver är en del av naturen, men de är läskiga!D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0