It´s Party In The Garden!

Party In The Garden är precis vad det varit idag... Är helt slut nu, men jag ger er ändå lite bilder från idag... Orkar egentligen inte, men ni får lite nu och resten sen;) Alltså, imorrn;)
Vädret idag:

Vid lunchtid: Sol och riktigt varmt

Vid 2 tiden: Nästan molnfri himmel och extremt varmt

Vid 17 tiden: Fortfarande sol och mkt varmt

Vid 21.30  tiden: Solnedgång och mkt kallt

Vid 22.30  tiden: Måne, mörkt och kallt

Vid 23 tiden: Mörkt, Kallt och svalt i luften

Vid 23.05 tiden: Kallt, Mörkt och fuktigt
Tkr det är RIKTIGT kul att se hur vädret kan förändrats från tid till tid. Helt otroligt!



(Ursäkta Kamera stafiet... Det bara stod där när jag tog foton xD)

Titta bara på bilden. Visst säger en bild mer än tusen ord? Min dag har varit toppen!


Min dag skulle inte ha varit så fantastisk utan min underbara bror, som tog studenten med ett leende på läpparna, och mina föräldrar. Jag tog inte studenten idag, utan min bror, men det spelar ingen roll. Min dag har ändå varit underbar!
Ännu en dag att blicka tillbaka till...(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0