Gomorrn på er alla!

Hejsan!
Vet inte om det riktigt är "morgon", snarare lunchtid. I vilket fall som helst, hej på er!
Hoppas ni sovit gott, även om folk kanske tutat och skrikit i kvarteret, pga studenten. Jag tkr inte man ska  klaga. Man tar själv studenten förr eller senare, om man inte gjort det redan då förstås.
Tkr det är trevligt med lite fest då o då. Idag ska jag inte göra så mkt, slappa lite, läsa, chatta, kanske träffa en kompis, städa lite eftersom hela skrivbordet är bombaderat med pyssel xD
Ni får ha en trevlig dag, så ger jag er Skillboard och dagens låt och lite sånt lite senare.
Okey?;)


Dom hade jätta coola ballonger i stan igår! Som ni ser här ovanför på bilden, den runda, genomskinliga ballonmgen, med gula och blåa saker i och blåa och gula hjärtformade saker nedanför, det är en stor ballong, med små hjärtformade ballonger i med några likadana ballonger runt repet man håller i. Skit snyggt!
Gillar verkligen hur de har tänkt!


Det var MASSOR med folk igår i stan! Kolla bara längst uppe på bilden, där det är massor av färger. Det är människor!Fast, de antalen som ni ser på bilden, det var ungefär en sjundedel av alla som var där i stan.

Vädret idag ser ut att bli bra!;D
Solen skiner, och himmlen är molnfri! Luften är inte JÄTTE varm, lagom varm med en vindpust som kmr lite då och då;)Hoppas även ni får ett suveränt väder idag!;) Vi ses sen, då jag kmr ge er skillboard!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0