Godnatt allla!

Hejdå allihopa! Tänkte gå och sova nu... Är riktigt yr, så jag kan knappt sitta på en stol.. Är även trött... Vi får höras mer imorrn, då ni även får Skillboard. Glöm nu inte att gå in på YouTube och kolla på Skillboard! Kolla speciellt på vecka 23! Den är lite speciell till skillnad från de andra som vi gjort. Vi hörs imorrn allihopa! Natti natti!//Felixiz


Gött väder, God mat, gött sällskap... En perfekt dag! Denna dagen kmr jag alltid minnas precis som om det vore igår... Ja, det var ju idag, eller igår, eftersom klockan är över 12 på natten, vilket man brukar säga är en ny dag. Men i vilket fall som helst, jag kmr alltid minnas denna dagen! Denna underbara dag(om vi räknar bort 12 slaget), kmr jag alltid minnas. Även om jag tappar minnet, kommer detta ninnet från idag att sitta kvar... (Y)

Hoppas ni oxå har haft en toppen dag, i det underbara vädret!;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för det du skrev i min blogg :)

Gillar också den väldigt mycket ^^

2011-06-11 @ 08:38:08
URL: http://moaawsome.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack för det du skrev i mon blogg :)

Gillar också den tröjan mycket ^^

2011-06-11 @ 08:38:41
URL: http://moaawsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0