Vrf ska livet vara så grymt...?!!

Fick nyss reda på att en kompis till mig, som gått på min ridskola och på min skola, vart på djursjukhuset för att hennes häst på ridskolan fått kolik. Jag ger henne tusen kramar... Han är hemma nu igen, hästen, men det måste jue ha varit ett helvete att ha suttit där och väntat på ett resultat... Men alla har vi våra problem, antingen större eller mindre. Jag kallar min galopp för ett problem.En häst med kolik är jue större probem, men ändå ett slags problem. Tusen kramar till dig, min älskade vän...Min grymmaste ryttare vän, min allra bästa kompis inom ridningen, och en mycket bra kompis till mig, och vi har mkt minnen tillsammans...<3 Tusen kramar till dig...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0