Att inse sanningen...



Jag bjuder in mig och smälter in bland folket
dansar stelt runt på golvet
Jag vet att jag aldrig kan få dig
Även om det är det jag försöker lura i mig
Jag hatar alla som tror dom är nåt
men egentligen är en enda stor pöl, nåt stort och vått
På denna fest finns det fullt med sånna typer
som äter langos, där fettet dryper
Jag är så trött på det gamla
jag faller långsamt framåt, jag ramlar
ner i ett stort svart hål
Detta är mer än vad jag tål
Jag smulas sönder, till och med mitt hjärta brister
jag behöver något som kan laga mitt hjärta, ett super klister 
Jag är rädd för att nåt sånt inte existerar
Jag behöver NÅGON som kan laga och reparera
Du är perfekt för detta
Men när jag ska fråga,kommer den plötsligt, min hemska hetta
Den får min hud, mitt fejs, allt i ansiktet, att bli röda
och mina ögon att plötsligt glöda
av iver och skam
jag behöver nåt som kan täcka mitt ansikte, tex, en dumbo kam
men när jag ger upp och tittar upp igen
Är det dig jag ser
och då förstår jag, att det är just i vår värld, som allt detta fantastiska sker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0