Stackars Norge.... Underbara Norge...

Tycker riktigt synd om Norge just nu. Liksom, vem är så sjuk så att man bombaderar ett olje industriområde och regeringshuset, eller vad det var om prängdes? Vem ÄR sådär sjuk??
Tycker rejält synd om Norge. Därför ber jag er att tänka på hur bra vi har det här, i Sverige, trots allt som händer.
Hur bra vi har det utan skottlossningar och sjuka människor som smyger runt i landet och tänker onda tankar om landet och som gör upp en plan för att göra landet något ont, mycket ont...
Vi hade ju någonting i Stockholm för ett tag sen, men annars tror jag att det varit lugnt ett tag nu.
Jag kommer inte kunna blogga mer under kvällen, vad jag vet just nu, så jag drar mig iväg nu. Ville bara upplysa er om dessa hemska saker som inträffat Norge- nu precis. Hemskt....
Jag hoppas det bir bättre snart, att allt lugnar ner sig... Underbara Norge... //FelixizZz



En Tyst Minut... Norge.... Stackars Norge... Underbara Norge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0