...Snabbt inlägg...

Detta är bara ett snabbt inlägg, bara för er, mina älskade läsare. Har precis kommit hem från den coolaste, pampiaste och GRYMMASTE konserten EVER! Är helt slut, döv och nästan lite stum också, för jag skrek som en galning för att överrösta den pumpande musiken. Orkar egentligen inte sitta framför datorn, men vill bara ge er lite smått att läsa... Och jo tack, min datorfria vecka har gått åt skogen, men datorn är ett MÅSTE!
Ja får se om jag hinner lägga ut bilderna sen konserten imorrn, och blogga lite. Får se om jag orkar och har tid..
Iaf, kul att min bästis bloggade. Glad för du ställde upp, Sosso. Tack;)
Hoppas ni läsare fick lite ideer eller tyckte det var roligt med ett lite speciellt inlägg, med avslöjande fakta om Lotta på Liseberg(det med kamrorna, och i pauserna) och att ni fick nån ide´om vad just DU skulle vilja testa på när du är på Liseberg. Sa ju att min bästis är full av överaksningar!;)
Nu får ni ha det så gött, alla goa läsare, så får vi se om det blir nåt inlägg imorrn...Om inte det, så får ni det säkert under veckan, inklusive bilderna från ikväll, från konserten. Tjaddå! //Felixiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0