Nya ögon för dig

Hej hej!
Jao, jag tror det heter "nya ögon" när man fått upp ett gammalt intresse igen eller nåt sånt typ. Och det är ju också därför som rubriken lyder så.
Ja har fått "nya ögon" för Darin. Innan så gillade jag honom 7kt mkt. Gick till och med på en konert och såg honom när jag var runt 7 eller 8 tror jag. Jag har fortfarande kvar två skivor tror jag som jag lyssnade på 24/7 när jag var mindre. Och nu har jag hittat jättebra låtar med honom- igen. Jag verkligen älskar dom där två låtarna...
Darin – Road Trip

Darin – Runaway

Dessa två låtarna lysnar jag på 24/7 just nu. Verkligen min smak. Jaa, nya ögon är defenitift inget dåligt det, nää.
//Felixiz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0