Min älskade Nizir<3

Dubbel kärlek till min lilla ängel, Nizir. Idag gick ridningen jättebra!(Y) Galoppen gick lite comsi comsa, som vanligt, men bättre än det brukar gå! Nizir, han var så pigg idag(vilket han oftast inte är) och det gick toppen!
Han var nog lite varm, för han orkade inte bråka och vara envis idag. Stort PLUS!:D
Jag hoppas på att få rida barbacka innan sommaren är slut<3
Men det tror jag faktiskt att jag hinner. Jaha, ha de gött nu alla goa läsare!;D //Felixiz


PÅMINNELSE!
Glöm nu INTE bort att rösta på skillboard! Den utses i helgen(den som kommer), så rösta nu på din favorit låt av Skillet! Det enklaste sättet att få en länkning. Bara kommentera din favoritlåt av Skillet, din röst räknas, den kanske kommer med på listan, och då finns det chans att du vinner en länkning!
Så fundera nu på, vilken favorit låt din är av alla Skillet´s låtar, och kommentera det sen, här på min blogg. Enklare än så Kan det väl inte vara?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0