Det känns... Så... Konstigt

Känns fortfarande helt overkligt att jag blivit skötare. Jo visst, de är verkligen små, men det är mina sköthästar, som jag får sköta om när som! När jag vill! Det känns.... Så overkligt... Jag som trodde det hela var över... Jag är å glad över att mitt hästliv med mina älsklingar fortsätter.... Och jag hoppas att det kmr fortsätta även om skolan början<3
Jag vill så gärna att detta underbara hästliv ska fortsätta... Jag lever fortfarande i bubblan när jag är hos dom. Tiden står stilla. Jag står stilla. Tankarna står stilla. Världen står stilla. När jag kommer bort från gården börjar allt igen. Allt liv, alla tankar, allt jobb, timmarna fortsätter rusa som de alltid gör... Faktum är, att när jag kliver ur denna behagliga bubbla, så har det gått över en timma när jag varit hos mina små älsklingar... Känns som knappt en halvtimma... Men, allt fortsätter jue, även om jag vill det eller ej. Tyvärr...



Kommentarer
Postat av: Michelle

hihi härliga bilder(:

2011-07-23 @ 16:40:18
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0