Jag skulle aldrig klara mig utan dig, datorn!

Hej bloggen!
Det e tur att datorn finns, tkr jag!
Nu har jag fått tillgång till datorn. Kanske blir lite inlägg under dagen. Och MASSOR av bilder!!
Jag har tagit MASSOR med bilder på hästar. I veckan har jag skött om två hästar med min bästis. Det var SJUKT härligt! Jag kan ännu inte fatta att jag lyckades få tillgång till en, till och med 2!, sköthästar! Och att få sköta om dom med min bästis... De är som en dröm! Det var sjukt skönt att sköta om dom, pyssla med dom och gå ut en ritt lite då o då, och jag vill såklart fortsätta med det! Jag älskar dom...<3
Jag kallar dom för Vanilj och Sockerpuff. Hur gulliga som helst!! Iaf, bilderna på dom får ni lite senare, då ni även får massor med bilder på annat roligt!:D Bilderna kmr strax, så håll utkik!:D //Felixiz


Vanilj O Sockerpuff....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0