Hur går det för er?

Hur går det med er Sommarlista? För visst har ni börjat med den? Annas, sätt igång!
För mig går det ganska bra. Min lista ser ut såhär, än så länge:
Glassar: 6
Bad: 0
Böcker: 5
Myggbett: 2
Bär: Jordgubbar,Olika sorters torkade bär, vindruvor
Åkt Buss: 0
Filmer: 2
Ridit: 1g   Häst: Nizir
Ridit Barbacka: 0
Grillat: 1
Regnat: 9
Solat: 2
Övernattning: 0
Låt- Hits: 16
Åska: 0
Ja, det går väl inte SÅ jättebra för mig. Min sommar ska ju vara fylld med glassar, grill, RIDNING och äventyr med picknick! Det kanske går bättre för er? :D
Kommentera gärna hur det går för er, och hur er lista ser ut. Kul att se vad ni andra hittar på under sommaren;) //Felixiz

Hur går det för er?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0