Hej på er igen

Nu är jag här igen. Har varit på en "bondgård" där man även kan titta runt i olika butiker och fika på mysiga kafeér. Riktigt mysigt, trots det obehagliga regnoväder vi fått. Ska snart föra över bilderna från veckan, över till datorn så att jag kan lägga upp dom här sen. Lite bilder från ridlägret, och sen lite på mina älsklingar, Vanilj och Sockerpuff<3
Bilderna kommer säkert runt sju ikväll, om inte tidigare vill säga. Nu ska jag snacka lite med min kompis över datorn.
Idag kunde jag tyvärr inte träffa bästisen elr sockerpuff elr vanilj, det får istället bli imorgon:D
De har dessutom lovat bättre väder då;) Vi syns snart här igen, on my blogg;) //Felixiz


Uppehåll just nu:D Sol och blå himmel. Inte dåligt det nej!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0