Hallå på er denna tidiga fredagsmorgon!

Hej hej!
Har varit uppe ett tag nu. Vaknade runt halv 7, så jaa, jag är uppe nu.
Idag ser dan ut såhär:
* Träffa min bästis
* Sköta om Sockerpuff och Vanilj
* Föra över bilderna från kameran till datorn, och sen lägga upp dom här på bloggen
Men, först av allt ska jag iväg till biblioteket, som öppnar runt 10.
Vad ska ni göra idag? Rida? Va med kompisar? Lira fotboll? Umgås med polarna? Chilla? Spela dator/Tv- spel?

Blir inte så mycket bloggande idag. Kommer inte ha tillgång till datorn under hela för- och eftermiddagen. Kanske blir ett litet inlägg ikväll, då jag kanske lägger upp bilderna sen igår och resten av veckan. //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0