Godnatt bloggen...

...säger jag om en stund, men lika bra att säga det nu. För nu blir det säkert inga fler inlägg under denna dagen...
Ska ägna mig åt att sitta uppe ett tag med Polar´n och ja.. jag vet inte vad vi ska hitta på, men nåt kul blir det iaf, för kul blir det alltid när vi är i farten xD
Kanske kommer nån av er att höra oss yla i natten inatt? Eller känna lukten av poppade bio popcorn när vi öser ner alla popcorn på gatorna. Eller, kanske kommer ni höra musiken som kommer pumpas på högsta volym när vi får för oss att det kanske är fredag. Men, lugn bara lugna, inget av detta kommer hända. Vad jag vet...x)
Håll ögonen öppna när det gäller en skuttande människa i en rosa- och vit randig one-peace med kaninöron i ett rosa diadem och ballerina skor i rosa. För, vem vet? xD //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0