En dikt..

.. Som beskriver alla mina känslor jag upplevde i natt...



Vanilj & sockerpuff...

Varje gång någon säger något som påminner mig om er
Är det oss tillsammans jag ser
Jag fäller tår efter tår
Det känns som att första dagen vi sågs var igår
Jag har left i en bubbla i alla dessa dar
Jag tänker på ängeln, som inte längre är lika rar
Jag har stått utanför vardagen
Just nu är jag alldeles tagen
Det är så svårt att inse sanningen
Allt som ändrades av förvandligen
Det är så svårt att förstå vad som hänt
Men allting handlar om turen som bestämde sig för att ändra rikting, plötsligt hade turen vänt



Alla andra personer, som tycker om musik eller har ett intresse för det, skriver låtar baserade på deras känslor och vad de varit med om. Istället för att göra låtar, skriver jag dikter. Och det trivs jag bra med. //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0