Bilderna som betyder något för både mig... Och dom... ♥



Drömmar kan förändras så fort... En dröm kan vara en omöjlig dröm i ena stunden, och sen en overklig dröm när det väl inträffar... När drömmen blir sann... Sen blir drömmen nästan en mardröm och man vill bara försvinna genom jorden... Men sen förändras allt och man får förståele för vad man satt sig in i och man lever plötsligt i en dröm inne i en bubbla full med syre som sänker ner allt runt omkring en... Slowmotion... Men, om man tänker efter... Hur mycket sämre kan man ha det? Jag lever i min bubbla och övriga världen lever i en annan bubbla, större med mer syre i ett annat universum... Tyvärr varar kanske inte drömmen lika länge som jag tänkt mig...

//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0