Är klockan REDAN SÅ MKT???

SHIT!
Såg nyss att klockan blivit riktigt mycket- och jag har fått panik! Det har gått en hel jä**a dag, och jag har inte gjort något vettigt typ. Så, det har liksom bara varit en dag utan sysslor eller minnen... Så trist!
Ännu en dag närmare skolan... Neej! :(
Men men... Denna veckan får jag ta igen det jag inte gjort under sommarlovet.. Vara med polarna och hitta på nåt kul med dom, tillbringa mkt tid med bästisen som jag umgått med nu i några dagar. Vi är fortfarande.
Jag ska se vad jag kan hitta på till er- men fört måste jag fixa lite saker. Skrivbordet är kaos och madrassen på golvet täcker jue hela golv- ytan!:O Så det blir att röja här ett tag. Jag återkommer, alla bloggläsare!<3


Kommentarer
Postat av: Moa

SV: Tack så mycket :)

Kanske blir en tävling men vad för tävling tänker du på?

2011-07-31 @ 19:01:09
URL: http://moaawsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0