Som sagt...

Hemma...
Haft en GRYM dag. Ni läste säkert förra inlägget, och såklart försämade det min dag...
.. Att ta emot såna besked är inte lätt... :´

Jag sitter här och lyssnar på Utan dina andetag som Amanda Persson i Idol sjöng så bra (Y)
Imorgon är det dan före doppare dan. Jag tänkte skriva ner, det jag hoppas på jag får från Tomten.
Bara för skojj skull liksom, så att man sen kan jämföra listorna efter jul, på VAD jag fått och vad jag skrev på listan men inte fått.


Jag funderar på att bombadera´bloggen med inlägg ikväll.. För att jag är på ett sånt humör :)
Jag känner även för att rita.. Ritade en underbar ängel igår, med texten ANGELS FALL DOWN FROM THE SKY. Riktigt nöjd ^^ Kanske mina bilder kommer upp på bloggen sen...?


Har tänk på att starta en fototävling en gång i veckan. Alltså, från torsdag till torsdag. Vad sägs om det? :D Kommentera på! :D (Y) Om mer än fem eller nåt, vill ha det, så fixar jag det! :D
Nu kööööör vi! (jaa, var har du hört det innan..? Melodifestivalen såklart! ;)).

-FOTOTÄVLING-FOTOTÄVLING-FOTOTÄVLING-FOTOTÄVLING- FOTOTÄVLING- FOTOTÄVLING-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0