Pepparkak- och lussebulls bak

Nu har jag bakat, ska snart dekorera pepparkakorna. Sen tänkte jag plugga lite, och efter det blir det myspys med TV och julpyssel. Lägger upp bilderna från i helgen senare under dagen, I Think.
Imorgon är det skola, vilket jag inte alls är taggad på! Dessutom är detta en hektiskt vecka(kommande) med prov, redovisningar, julmarknader, aktiviteter och mycket inom "kompiskretsen". Så ni får ursäkta om det hela fördärvar bloggandet; mindre bloggning, få inlägg, INGA inlägg...! Hahha, nä, så långt tror jag dock inte det kommer gå! ;)
MINST ett inlägg hoppas vi på nurå! ;)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Gu vad kul&gott att baka pepparkakor!

Har inte gjort det i år - än.

Men får hoppas att vi hinner med det i år =)

Hoppas du haft en bra dag <3

kram

2011-12-11 @ 22:07:45
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0