Mina julklappar 2011


Jag kan redan nu säga att jag inte alls önskade mig såhär mycket. Jag önskade mig korshalsband, ridväst, ett coolt klädesplagg och några fåtal böcker. Sen har biljetterna, nåt klädesplagg, läsdagboken och väskan tillkommit. Men allt det andra hade jag inte önskat mig, och det blev en viss chock när jag såg så många paket jag fick.
Glad blev jag såklart mest av allt (Y)
Vissa får stora, dyra saker och sen kanske lite mindre saker vid sidan om(stora saker som tex; en dator, telefon, jacka), medan jag fick mest små saker som smycken och sånt och nåt lite större, men inte lika stort som en dator liksom ;)
Jag är nöjd med det jag fick och med min julafton, hoppas ni oxå är det! :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vilka fina saker du fått!

Många böcker, du gillar att läsa va? Det gör jag med :D

Korshalsbandet var riktigt fint :)



sv: åh tack så mycket, glad jag blir :D

jag har haft en jättebra jul!

bilder på hjälmen kommer :D



kram

2011-12-25 @ 21:13:53
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0