La Fondell= en rondell

Shit asså! :( Besviken... Men eftersom det är mest 2:or om hamnat bra efter idol, så är jag ganska proud. Men tänk, att det bara skilde sig ynka 2% FRÅN RÖSTERNA! :0

Jag tycker att La Fondell är lika med en rondell. Man slängs mellan skrikande skrik som skär genom ens öron, viftande rörelser och ihop krypande figurer...
Ena stunden hör man ett skrik, sen ser man en person som viftar med händerna, för att i nästa sekund krypa ihop till en boll och slutligen fälla ut sina klor och skrika hest och OH:a sig... Kallar man det talang? IDOL?
-Då undrar jag var musikens värld är på väg...


Jag stänger av datorn nu. Hörs mer imorgon! :) Kramiz//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0