Dag 24- Mitt motto

Mitt motto är ett motto min kompis hade från början. Har även nu.
Hon berättade va de var, och shit, VÄRLDENS bästa motto tycker jag!
Motto tycker jag att det är, fast den kanske inte är det. Men men... ^^


Allting händer av en anledning

Ja, mitt motto tycker jag är bra och har "levt efter" sen jag fick höra dom få orden. Vågar jag göra detta? Allting händer av en anledning.
Orkar jag gå upp? Allting händer av en anledning.
Ska jag gå fram till honom där borta? Allting händer av en anledning.
Kommer jag våga galoppera idag? Allting händer av en anledning.
Man tänker vidare på hur det kommer bli efter att man följt mottot.
Om jag går fram till expediten, blir jag modigare då eller kommer jag bli mesigare och skämma ut mig inför alla som ser på? Är risken värd att ta? Ja.
Asså... Ja, kanske lite svårt att förklara. Men där har ni iaf mitt motto :)

Kommentarer
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

Sv: Om jag kommer ihåg så gör jag det!:)

2011-12-20 @ 17:30:04
URL: http://teamlabom.blogg.se/
Postat av: anna

sV: haha illa de :P



ne ja har varit sjuk idag

2011-12-20 @ 17:42:21
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0