Dag 21- Någån jag vill träffa


Från början var svaret självklart. Men just nu är det så många jag vill träffa.
Mina gamla klasskompisar som jag inte träffat på över två månader(vissa över ett halvår).
Men saknaden som tränger sig in i huden på en när man ser fotona på henne... Min bästis. Jag har inte träffat henne på jätte länge. Skulle egentligen träffats denna helgen, och förra igen, men inge av de blev av.
Jag saknar ganska många just nu, om jag tänker efter...
Jag saknar platser, jag saknar människor, djur... Männikor så som dom var förr...
Människor som plötsligt förändrats... Människor som försvunnit...
Människor som jag alltid älskat, och gör fortfarande...
Jag förstår inte varför vissa människor bara får för sig att förändras, förändras så snabbt...
Jag saknar mina förredetta bästisar... En av dom som jag inte träffat på över två år...
.. Jag har försökt få tag på henne så länge, försökt få till en bra tid och plats att träffas på...
Men hon har alltid så fullt upp...
Jag saknar min älskade häst... Tippan...
Jag saknar platser också.... Som paradiset och festen i somras... En viss person.... Som jag träffade i somras... Snabbt, men ändå. Jag sakar denna personen...
Men den jag nog saknar mest ändå... Av allt jag saknar just nu... Så är det min bästis  och jag vill träffa henne just NU. Men... Jag får nog vänta en hel vecka till....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0