Dag 17- Låtar jag lyssnar på när jag är arg, glad, ledsen

Det hela kan variera, men för det mesta är det dom här låtarna jag lyssnar på, beroende på vilket humör jag är på;
Arg:

Jag minns inte så mycket, vad jag lyssnar pånär jag är arg... Men för det mesta är det antagligen Skillet. De utrycker känslor på ett helt annat sätt än tillexempel One Direction(bara tog ett band som har mer vanliga, populära låtar)

Glad:

För det mesta blir det Adeles låtar när jag är glad och lycklig

Men även låtar som har mer PANG på noter

Såklart finns det fler låtar, men jag tror det är främst dessa jag lyssnar på när jag är glad
Ledsen:


Jag vet inte riktigt varför jag valde just dom här låtarna, för dom som jag lyssnar på när jag är arg kan jag även lyssna på när jag är glad. Och dom jag lyssnar på när jag är ledsen kan jag ibland lyssna på när jag är arg.
Så det varierar ju, såklart. Bara lite blandat här :)

Kommentarer
Postat av: Anne

Aha okej, samma här:) Kramar

2011-12-06 @ 19:09:53
URL: http://enligtannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0