Väder som väder


Var strålande sol idag- ändå hängde man inne på köpcentrat. Var REA på mycke så jag handlade åtta smycken allt som allt, för bara 100 kr! Tycker det är ganska billigt, med tanke på att ett smycke i vanliga fall kostade över 60 kr... Slutpratat om det- nu blir det antagligen lite inlägg här ikväll. Har liksom inget annat för mig. Eller, joo- städa- men det tror jag att jag vill skippa... Iaf tills klockan blir åtta, eller nåt. DÅ kan jag städa, inte NU. Ska bara fixa lite- kmr fler inlägg sen;) //Felixiz

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Var med i veckans blogg hos mig, jag har över 80000 unika besökare i veckan!

2011-08-03 @ 17:34:17
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0