Vad roligt att just DU hittat hit!:)

Ser att flera st har hittat hit! Så kul! Ska kanske berätta lite om mig och min resa genom ridningen?:)
Det gör jag lite senare. Ska sen passa på att lägga upp lite bilder och annat roligt. Jag måste tyvärr sluta blogga 20 över 12- ska iväg till en kompis. Men jag kommer tillbaka till er när jag kommit hem igen. Då ska ni få MASSOR med smått och gott!;) Jag ska försöka göra ett litet inlägg- snart- men först ska jag svara på alla era kommenatarer som bara VÄLLER in!;) SÅ kul! Min dag har blivit supergood, tack vare er! Tack till er! Kul att just DU hittat hit! //Felixiz



Hur hittade du hit?;) Alltid lika kul att höra anledningarna till hur folk hittat hit. Kommentera gärna! (Y)

Kommentarer
Postat av: hanna ^^

sv: jag har ridit i 6 år och jag har inte egen häst utan medryttarhäst och rider på ridsola självdå ?:)

2011-08-11 @ 12:10:21
URL: http://hhannakjellbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0