Smått och gott, You Know??

*Lite blandat från Julia- tidning*

* Alla Barnen....
*... Hade facebook utom Siv... Hon hade jue ett liv!
*... Åt av korven utom Tjorven... Hon var jue självaste korven!
*... Hade rätt på provet utom Rafael... Han hade jue alla fel!
*... Gick på sommarlov utom Moa.... Hon satt jue inlåst på Toan!
*... Fick ett nytt örngott utom Kalle.... Det var jue hans Nalle!

Pallar inte skriva mer "Alla Barnen". De är bara så ELAKA! Vi kör lite historier istället:D

Polisen stoppade Kurt och sa:
- Körkort, tack.
Då körde kurt.

Programledaren:
Nu kommer vi till dagens tittarfråga; Vad är det som är stort, brunt och springer omkring i skogen? Skicka svaret till oss och märk kuvertet med ÄLG.

- Varför har du en trumpet? Du kan väl inte spela trumpet, eller hur?
- Nej nej, jag har jue den som klocka!
- Klocka...?

- Ja, jag blåser bara i den på morgonen, då min granne i rummet på andra sidan väggen slår i väggen och skriker" Klockan är bara 5 på morgonen!".

Nu återgår jag nog till mitt bloggande:D Om det är nåt ni undrar över så vet ni att det bara är att fråga!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0