Skillet i Norge i NOVEMBER!

Ja! Ni läste faktiskt RÄTT! Skillet ska bege sig till underbara Norge den 20 November! Jag önskar jag hade kunnat se dom, men jag tror det är åldersgräns och sen är det jue jätte lång sträcka dit- eftersom de ska uppträda längst upp i Norge. Jag hoppas nån av er lägger detta på minnet- SKILLET, NORGE, 20 NOVEMBER.
Jag hade gärna velat gå. Men istället får jag nöja mig med deras videos på YouTube och sen hoppas jag att nån filmar dom, när de uppträder i Norge. Nån som tänker gå?:)

Jag får rida den dan ist. Det är jue suveränt det oxå:) Älskar min häst, så det är inget fel med det jue (Y) 
Någon som ridit idag? Eller träffat nån som betyder mkt för just DIG? ;)   Trevligt, dela gärna med dig!;) //Felixiz


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Tack!:D Nää, jag rider inte utan jag tog kort på en häst!:D



Allt bra??

KRAM

2011-08-10 @ 19:39:53
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: molly,

sv; JA visst är han! ;)

Jo allt är bra här. Själv då?♥

2011-08-10 @ 19:52:41
URL: http://hwryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0