:O Musik äger iaf! :D

Ledsen för den USLA uppdateringen..! Nu är skolan på ge, det känner man av nu. Dagen idag var hyfsat bra.
Vi började med att få papper om dittan och dattan, och sen så blev vi indelad i två grupper var, en röd och en grupp 5. Jag älskar musik lektionerna! Vår musiklärare är AWESOME! :D
Han är/varit medlem i ett band. Han var förut lärare till min syster, på en annan skola, och ALLA älskade honom. Och det kan jag förstå. Jag ska nästa gång vi har musik få välja en låt och försöka lära mig den låten på det instrument jag vill lära mig- Trummor. Imorgon vet jag inte riktigt vad det blir för lektioner. Hittar inte heller till klassrummet vi ska va i xD Nybörjare, You Know? Men jag längtar i vilket fall som helst till musiklektionerna!!:D
Jag har ALDRIG längtat så här mkt till musik lektionerna!:D Såå underbart med musik...<3
Imorgon vet jag inte hur det blir med uppdateringen. Idag var den kass iaf, och det ber jag om ursäkt för. //Felixiz


Kan ännu inte fatta..
.. ATT Jag går i HÖGSTADIET!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0