Marny Kennedy

Vet inte om ni någonsin hört det namnet förut...
Men, det borde ni tkr jag.
Hon är en mycket ung skådespelare, runt 17 år, har medverkat i filmerna "Pinsamheter", "Stallkompisar" och en skräckfilm där det finns flera delar. Jag verkligen ÄLSKAR Marny Kennedy. Hon är både skådepelare och sångare, vilket resulterar att jag gillar henne ännu mer!
De låtarna som jag tycker ni ska lyssna på, som hon gjort, är "Why", "It´s My Life", "A Question Of Style". Riktigt bra låtar, och jag diggar STORT "Why" och "It´s My Life". Jag får aldrig nog av henne:)
Och det kanske inte ni heller kommmer göra om ni börjar lyssna på hennes låtar och tittar på de filmerna hon medverkat i. P.s. Älskar hennes namn åxå!D.s.





//FelixiZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0